hola

ehhhhhhhhhh #selfie eller nått
 
 
liten recap av helgen:
Fredag: Var på donken med Linn, Stephanie och Samuel. Sen drog vi hem till Linn och snackade och hade allmänt mysigt.
Lördag: Var med Linn, Stephanie, Emelie och Emma, vi typ snackade, käkade chips och dansa, lol.
Söndag: Var på någon konfa grej, sen var och tittade på basketmatch med Frida.
Hade det jätteroligt i helgen, fan vad det suger med skola 2cool4school, 2lame4fame.
Imorgon har vi någon ''trafikdag'' med skolan och vi ska typ snacka om säkerhet, fyfan, men det posetiva med det är att jag missar franskan.
Härromdan fick jag hem ett skal med Kurt Cobain på men såklart är min telefon inne på lagning (igen) så jag kan inte andvända det, sug.
Fick igår kväll för mig att börja titta på the big bang theory, dum idé, är typ obsessed.
Btw if u guys don't follow me on tumblr, you should do that: http://tooloudmusic.tumblr.com/
byeee/mos
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: