•Frida•

Jag blir så jävla arg, ärligt. Jag diskuterade sjuka barn och barnen i Afrika med mormor och morfar, då säger jag: Om alla var som Michael Jackson. Då säger dom, då skulle det väll gå åt helvete, han knarka ju ihjäl sig. Fan säger jag, jag älskar dom men nej. Jag kan inte ens förklara hur mycket Michael gjorde för sjuka barn och barn som hade det illa, I sitt hem, Neverland, hela det stället var byggt till att sjuka barn skulle kunna komma och ha det kul, glömma sjukdomen. Han hade ett enormt tivoli, en teater, sjukhus sängar, till barnen. Allt för barnen. Barnen var allt för honom och han var en sån perfekt människa, jag säger inte att han var heeeeelt perfekt för det är ingen, men allt han gjorde var perfekt. Tack till dom som läste denna text och snacka inte skit om Michael, han förtjänar det inte.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: