kass

jo rubriken säger mycket. upptaderingen har vart kass. Jag har vart bortrest, och jag har vart på gothia, haft fullt upp osv. Nu är jag äntligen hemma, ligger fortfarande i pyjamas och bara tittar runt på olika bloggar. Jag ska packa lite idag och så. Jag ska väll försöka mösa mig upp här, det är ju jättefint väder. Men här får ni en recap om vad som hänt: tisdag till lördag: jag var i Märtas stuga och sola och bada
söndag till onsdag: jag var i Fridas husvagn och gjorde lite alltmöjligt
igår: jag var i gbg och såg när min syster spelade gothia, sen var jag med Frida, Samuel och Amanda en stund.
(hehe fick skittles av samuel, heheheh)
Nu är jag hemma och planerar att ta det väldigt lungt.
byee
 best shit in the world^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: