vafan

Tjena, idag har jag börjat måla om mitt rum, målar min fonvägg vit, den var typ färglad innan, jag valde den förra tapeten i typ 4:an, ville bara ha allt vitt, hela tapeten var ju helt trashad efter alla mina justin posters..(tehe). Imorgon åker ju Frida till london, tycker att det ska bli jätte kul för hennes skull, hon har typ snackat om detta förevigt, haha. Jag blir nog inte helt klar med rummet för än om några veckor, ska köpa krokar och så och skruva upp, men väggen blir antagligen klar imorn. Så jag får sova i soffan i natt (mtv hela natten jao). Idag har jag bara fixat med rummet och så. Imorn ska jag vara med Ellen atagligen. Vi får se vad som händer. Ska försöka uppdatera mer nu i veckan eftersom Frida kanske inte har tid eller tillgång. Igår var jag på liseberg (igen), jag åkte atmosfear och kanonen vilket jag inte ''hann'' i måndags, kanonen var bäst. Jag vann typ 15 plopp eller något, jag är inte så tursam. AJA HA DET GÖTT.
-moa-
bäst


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: