modigt.

bisexuell eller homosexuell.
Många kommer ut som det nu. Jag ser det som en posetiv sak, jag är själv inte bisexuell eller homosexuell men jag har stor respekt för dom som är det och vågar säga det.
Jag har faktiskt flera vänner som är det och när dom kom ut förändrades inte direkt min syn på dom, jo kanske lite, i mina ögon förändrades dom på ett posetivt sätt, dom blev mognare och modigare.
Jag är en sån person som tycker att alla har lika mycket värde vare sig vilken sexuell läggning, vilket land man kommer ifrån osv. Men jag stör mig otroligt på dom människorna som inte accepterar olikheter eller driver om det, jag tycker det är sjukt fel, eftersom jag tycker att alla ska få vara sig själva, precis som dom är.
Och till er människor som använder ordet ''bög'' som en förolämpning, varför? Vaför säger man inte ''jävla hetro'' instället? Ibland förstår jag min bara inte på en del. Så jag tycker vare sig man är hetero, homo eller bisexuell så är homo/bi/trans sexuallitet något man ska respektera och se posetivt på.
Va stolt över den du är.
tack för mig/ moa
PRIDE;*


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: